Valfri text

Då va de en ny dag igen. Torsdag är de för er som inte vaknat och insett de ännu=)

Tre pigga och glada barn väckte mig för typ en halvtimme sen.
Nu spelas de playstation och ja passa på att sätta mig här lite fort=)

Skulle bara kika in en super snabb sväng nu ska ja tvätta fejjan med mina fina Mary Kay produkter sen fixa frukost.
Sen e de ju simskolan halv tio som vanligt. Han e såå duktig min lilla (stora) kille. Dom simmar i den djupaste delen med=) *Stolt Mammi*

Så e min minsta syster här med idag, i´m babysitting. (hon e lika gammal som Jossan)

Men ha en kanon dag kära ni.

Kram

Kommentarer
Postat av: Susan

Klart att han är duktig=) Och klart att du är stolt=)

Brrr...kallt och simma idag.



Ha en bra dag ni också.



Kramar

2009-07-09 @ 09:10:35
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Cila

Har du lånat hem nå barn eller, med tanke på du skrev tre.

Och har du oxå mary kay proukter?

2009-07-09 @ 10:01:46
URL: http://cilaotomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0