USCH

Fy så trött jag e asså. Har sovit ca 3,5 timme. Men ja har mig själv att skylla som va ute så sent och inte kom i säng.

Just nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska ticka så ja kan gå ut till bussen, men bara för ja e helt klar och bara går och väntar så går klart klockan supersakta hehe.

Gårdagen spenderade jag och barnen med syster Cila och hennes Tomas. Vi va på badet och sen hemma och mös tills deras pappa kom och hämtade dom. Sen gjorde vi ve och och drog ner till stan och träffae vår barndomskamrat Malin=)
Kollade lite hur hon bodde och sen gick vi till en supermysig restis och satt på uteserveringen och åt middag=)

Det va super skönt ute fast de va så sent på kvällen. De enda felet va mina skor dom killed my feet hehe
Jag va iaf hemma strax efter ett tror ja. Sen packade ja till idag och somna till tvcå tror ja.

Nu e jag iaf uppe och halvt vaken. Men har tvättat facet med kallt vatten så ja skulle vakna lite. Nu för tiden klarar ja inte att bara sova 3-4 timmar HAHA man kommer av de när man blir gammal (25) hehe

Barnens pappa skicka sms igår och gnällde givetvis. Han anklagade mig för att de skulle va nåt fel hemma för de funka inte alls med barnen hemma hos han, dom ville visst hem redan efter en timme.
Som att de e mitt fel att han inte tagit dom på lä'nge? I´m sooo soo tired.

Som ja saknar dom redan iaf. Känns lite jobbigt att åka ända till Gbg utan dom, mina älsklingar.

Idag då.. det e dagen D=) Mammablogg Galan går av stapeln idag=) Ska bli kul att äntligen få träffa alla dessa underbara mammor=)

Nu ska ja ta på mig skorna och gå till bussen. Nu har ja fördrivit klockan lite hehe

Ses nog på tåget för ja har med mig datan och brossans trådlösa internet=)

Kram och hej=)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha det nu jätte roligt på Mammablogg Galan!

Festa lite för mig också:-)



Kram

2009-07-04 @ 07:50:44
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Måste kännas svårt att lämna bort barnen till P, när man vet att det inte funkar full ut...

Hoppas du får trevligt på galan! :)

2009-07-04 @ 17:48:53
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0