Tråklördag

MammaRussin du saknade att de ploppade upp nya inlägg på bloglovin så här kommer ett nu =)

Har egentligen en del att skriva om men orkar bara inte.
Vi va på festivalen igår=) Barnen hade super kul och åkte massa karuseller=) Oliver testade nåt roligt, minns inte va det hette, men han fick gå in i en stoooor "badboll" som dom sen blåste upp och så släppte dom ut han PÅ vattnet i hamnen=) Så han gick, låg och rullade PÅ vattnet=)  Det va häftigt hehe
Skulle fota, men batterierna i kameran va döda Suck.
Sandra fota med sin moil så hon skulle skicka till mig sen =)

Vi va där till rätt sent och Jossan sov gott i vagnen hela tiden med öronproppar så vi va en sväng och kollade på Joddla med Siv oxå=) Men de va ju huur mycke folk som helst. Eller det va de ju i hela stan klart, folk to ingen som helst hänsyn till att man kom med vagn, dom bara trängde sig fram och klättra på och över vagnen. Helt sjukt. så ja undvek alltför stora folksamlingar.

Men kul hade barnen och de va det viktigaste=)  Själv åkte jag en karusell då ja blitt lite mesig nu för tiden hehe och så köpte jag en fin Michael Jackson Tischa=)

Jo just de, får inte glömma berätta att de regnade huuur mycke som helst oxå SUCK.. Men idag bara för vi inte vatt där nere har de vatt fint väder heeela dagen utom en kort stund då de regnade. Typiskt va,.

Att vi inte e i stan idag e först och främst för barnen vatt omöjliga till tusen idag. Dom har tagit sönder smecken i ytterdörren så ja kan inte låsa den, tur man har överlåset så ja kan låsa de iaf.  Så ja blidde lite arg och då lev de inget tivoli idag igen. Sen gick de ändå så mycke pengar igår på de.

Nu ska ja resa min ända från soffan och skölja av mina nya vita byxor som ja hade i stan igår (dumt ja vet hehe) dom har ja klorat lite så ja dkulle få bort skitet.

Men kikar kanske in sen.

Ha en fortsatt bra kväll,.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, man har saknat dina inlägg!

Skönt att ni har haft kul på festivalen! Själv har jag inte alls känt för att åka dit...

2009-07-25 @ 22:39:25
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: ♥ Mamma Russin

haha.. jaaaa..



men karuseller kan jag inte med.. jag kan inte ens gunga i en hammock, hihi...



kramisar..

2009-07-25 @ 23:34:25
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Anna

Låter som om ni hade en toppen kväll i stan! Hur blev det förretsen med änglen? Blev hon glad? Jag e ju så nyfiken!

2009-07-26 @ 09:44:13
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0