Hemma & Trött

Pheew vilken helg=) Ett underbart dygn som känt som flera dagar=) Tyvärr gick ju tiden så fort, men ja minns inte när ja hade så skoj sist.

Men trött e ja hehe man e inte van vid detta tempot. Nu har ja lagt barnen men dom krånglar som alltid då dom kommit hem, men dom lär sig oxå med tiden att de antagligen e olika regler och så. Sen att dom inte vatt borta från mig på ca en månad gör ju sitt med. Men direkt dom sover ska ja SOVA.
Ja till och med sov på tåget lite hehe

Ja ska kika in hos alla andra mammabloggare lite nu sen lägga mig. Tror inte de blir nåt med bilder idag.

Men TACK alla underbara fina mammor som va på Galan=)

Och speciellt Tack till Styrelsen
Duracellmamman, Sessan & Wojtan För allt de fina och stora jobb ni gjort för att göra detta dygn möjligt för oss=)

Och Massa TACK till ALLA fina sponsorer som funnits på plats. Och underhållnings killarna, Hotellpersonalen, serverings personal och kockar. Ni är med guld värda=)

Nu e de Gonatt för mig

Kommentarer
Postat av: Maria

Ni verkar ha haft en underbar helg!

Nästa år ska det bli gala för min del också!



Hoppas att barnen somnar snart så du också får sova lite.



Kram



2009-07-05 @ 21:12:50
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härligt att du hade så kul!! :)

2009-07-05 @ 23:40:36
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Susanna

Ser att du hade lika trevligt som jag på galan. Tyvvär så måste jag säga att du var en av de jag missade på galan att säga hej till. Får ta igen nästa år ;-) Hoppas resan gick bra hem. Kram

2009-07-06 @ 21:03:36
URL: http://kaweria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0