090729

Nu sitter jag här och kan slappna av i en timme typ=)
Vi for ner till stan jag och barnen och gick till arbetsförmedlingen för att få ett papper påskrivet.
De va 3 före mig i kön och de tog över en halvtimme... helt sjukt.
Men nu e pappert påskrivit och ivägskickat.

Oliver stack direkt bort till sina kompisar nu när vi kom hem. Jossan har hjälpt mig att packa deras växkor för dom ska övernatta hos Göran och Sandra=) Dom va super snälla och ställde upp som barnvakt nu när ja behövde jobba
TUSEN TACK TILL ER=)

Så om ett par timmar ska ja iväg och jobba=) Ja va tvungen att säga nej i helgen när dom ringde för ja hade ingen barnvakt, så idag när dom ringde och ville ha in mig till 2 nätter ville ja inte säga nej. Jag har ju inte råd att tacka nej.
Så först fanns de ingen som kunde passa barnen, men till slut hitta ja G och S =))

Innan i stan träffa vi barnens moster med=) Gick en runda där innan vi åkte hem.

Skriver inatt eller så när ja e på jobb=) SKa passa på inatt att lägga in bilder med tror ja=)

Har ni haft en bra dag annars ni få som fortfarande e här och läser??

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att få jobba lite! Tur att det löste sig med barnvakten!

2009-07-29 @ 21:20:23
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Maria

Skönt att det har löst sig med barnvakt så du kan få jobba lite!

Trevlig jobb natt:-)



Kram Kram

2009-07-29 @ 22:41:30
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahaha, HÄÄÄLP!!! Bäst att byta nummer ;)

2009-07-29 @ 22:58:48
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0