Usch..så hemskt

Logga in på min bilddagbok innan för att i vanlig ordning se va ni haft för er där ute=) Ser att min internet vän (vill inte nämna namn) lagt in en bild, nice tyckte ja som trodde de va på nya tillskottet eller storasystern. Men de ja mötte va hemskt. Dottern som e 1,5 år har fått magcancer. Det e så hemskt, varför lixom. Varför kommer den jävla cancern och förstör folks liv, tar små oskyldiga barn som knappt inte hunnit börja livet.

JAG HATAR CANCERN och önskar att den kunde dö ut med dinosaurierna. bläää säger ja bara.

Bara tanken på att själv hamna i den "sitsen" med ett cancersjukt barn får mig att vilja hänga mig själv. OKEJ, nu överdriver janog en aning, men ni fattar, kan inte tänka att/om nåt skulle hända mina barn utan att börja böla.

Usch.....Alla tankar i detta inlägget går till er iaf. Hoppas lill gumman besegrar cancer(jävlen)  Massa kramar

Passar även på att sända kramar och tankar till alla där ute i världen som oxå lider // går igenom detta.

Snälla folk hjälp forskningen att lyckas hitta botemedel för skitsjukdomen genom att skänka en liten (eller stor) slant till cancerfonden, så kanske en dag finns de mer hopp.

Natti natti på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

Cancer e hemskt! Min styvsyster har haft det 2 ggr men verkar va frisk nu som tur é! Finns det liv, finns det hopp!

2009-01-07 @ 10:44:46
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Sara Sjöberg

Ush va hemskt, Dans mamma har också cancer och vi vet inte hur länge till hon kommer leva, men självklart värre när det är ett litet barn som inte har fått uppleva livet än :(

2009-01-07 @ 10:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0