Seeg i höövet dag

Ja idag e de en sån seeg i huvudet/kroppen dag. Somna alldeles för sent inatt och skulle upp halv sex, så sov väl ca 3-4 timmar, sen off to work och jobba till två. Dagen har gått bra och alla vårdtagare har vatt så lugna och slöa, men de va ju klart låångtrist samtidigt. Vid två nästan sprang ja "hem" och la mig närmare tre. sen sov jag till hal sex ungefär. Det va skönt att sova, men hade kunnat sova hela natten faktiskt för e ännu segare och tröttare nu.
Vi ska snart äta, blir pizza idag för ka orkar verkligen inte laga nmåt. sen e de sängen i tid idag har ja bestämt=)

Lotta (lillsis)  kommer strax hit, hon ska passa barnen imorrn när vi jobbar.

Fresten e det sista dagen på jobb för mig imorrn. sen i helgen kanske vi åker mot min mamma då barnen tjatat om sin mormor länge nu. sen får vi ta och åka hem snart med.

Tjaaa...va ska ja mer skriva i dagens blogg... kan inte komma på mer. men skrover kanske ikväll eller så blir de efter jobba eller så imorrn.

Ha de fint alla. Hoppas er första dag i 2009 har vatt bra.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0