Kaaalllt brr

För att va Helsingborg e de väldigt kallt, men ingen snö såklart...
Vi va ute och lekte på lekplatsen innan och så gick vi till apoteket, bageriet och ica. Sen hem och laga lite sen lunch.

Nu har barnen lekt och gör de än. Ja passa på att kolla lite olika tågtider och nu ska ja gå och laga middag. Blir spaggetti och köttfärssås idag.

Sen kommer min lillebror (en av dom hehe) Albin och ska sova över här, ska passa han då de e en röd dag imorrn och faren min ska jobba.

E det bara ja eller e de inte lite småjobbigt med dessa rö´a dagarna mitt i veckan, man kommer lixom av sej i dagarna och glömmer att de e en röd dag hehe.. Jobbigt jobbigt.

Fattar inte var mina barn får all energi från, vi va utre och lekte och sprang och så länge, men direkt vi kommer in blir dom hoppiga, stålliga och lika vilda igen. Dem verkar dock va lite "uttråkade" så de blir kanske lugnare när vi kommer hem igen, och de e snart som tur e. Längtar till MITT EGET hem nu. Står inte ut. men ska inte gå  in på de i detta inlägget iaf.

Naaj....nu e de spisen som gäller så vi får mat i kistan=)

baaj baaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0