Jag skiter i rubrik haha

Nu e de kväll och barnen sover, va hemma runt halv nio och Jossan somna i vagnen på vägen hem och vakna inte ens när ja bar upp henne och sen klädde av henne hon bara fortsatte sova när ja la henne =)
Oliver lilla gubben sprang och trilla och fick två små sår på knäna=( men när han borstat tänderna så satt vi i soffan och läste en bok Wall-E den tyckte ja va bra och Oliver med=)

Kollar på Lyxfällan nu, där skulle man nästan va med, ja e urusel på att spara, shoppar gärna till barnen=) Hehe inte bra alls, men detta programmet e lärorikt tycker jag.

Ja de med dom bilderna ja skrev om i förra inlägget. Som ni som svara sa, Ja det e fett omoget att göra en sån sak. Bara för dom bilderna redan hamnat på nätet av en annan idiot betyder ju inte de att andra måste fortsätta sprida dom.
Jag blir faktiskt Pissed offf på människor som gör så bara för att öka besökar statistiken. Ja jag vill med ha fler besökare men skulle aldrig (medvetet) kunna göra nåt på någon annans bekostnad. Allt har sin tid lixom.

Jaja nog tjatat om det nu hehe

Nu ska ja kolla lite va ni skrivit idag=) och sen länka till lite fler bloggar ja tycker ni ska kika in i=)

Ha en bra kväll

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Kerstin W

Mmm min Linnéa slocknade på soffan.. Ja det är fruktansvärt omoget att publisera bilder på andra i prekära situationer.

2009-01-29 @ 22:51:16
URL: http://lappmorsa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaså, du har oxå börjat leka med designen på din blogg, hehe!! Jag e i fjällen, så har inte hunnit läsa din blogg på länge. Ska snart ta igen det :-)

2009-01-30 @ 11:02:17
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0