Greys Anatomy

Ja e totaly beroende av den serien hehe men ja har ju inte femman hemma så sen ja flytta har ja ju missat hela säsåg fem. Men kollar småsnuttar om va som händer på deras hemsida. Men en sak ja inte fattar e att Denny e tillbaka iaf i Izzies fantasi. Min största önskning vore att han va tillbaka på riktigt men han dog ju så de e inte possible.
Men e de nån som vet som kan förklara för mig? =)  Längtar efter att denna säsongen ska komma ut=)

Jaja.. nu sover alla barnen utom min kära son. han e envisare än en mula idag suck.
men men,.........nu ska ja se filmen på trean, 13 snart 30, lite gammal men rätt bra tycker jag=)

kramis

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gillar oxå Grey's, men det va längesen jag såg den...

2009-01-07 @ 10:38:31
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0