En sjuk prinsessa

Dagen har  flötet på som vanligt, med lek, städ, matlagning och en del promenader=)

Men nu under kvällen  när ja satt här i soffan så började Josefine gråta hysteriskt, och rädd blir man så ja sprang in till henne och hon står upp i hörnet i fotändan och bara skriker så ja tog upp henne i famnen och ska trösta henne och innan ja vet ordet av så spyr hon ner hela mig tänkte att de e lika bra att stå kvar och bara hålla ut henne så hon kan kräka klart på golvet för springer man kommer de ju i halva hemmet mindre kul. sen gick vi iaf in på toa och hon stod lutad över toan medan ja hämtade lite handdukar,. sen satte ja henne i badet och tvättade av henne och skjöljde av min nerspydda arm sen gick jahg och moppa hennes golv, behöver skura en gång till imorrn, men nu ikväll öppna ja iaf balkongen på hennes rum så den äckliga stanken försvinner.

Ja jag säger då de, kärlek till sitt barn e att låta sej bli nerspydd och inte bry sig speciellt mycke haha

Nu ligger min stackars lillsessa här i sofffan bredvid mig. Jag borde lägga mig då ja ska tvätta kl sju imorrn bitti hehe

Oliver sötnosen sover, han kom bara upp och kissa innan när ja torka efter jossan, men han fatta nada så han la sej igen=) gosunge

Imorrn e de söndag eller nej, de e det ju redan visserligen, men iaf så e de städning imorrn och tvätt dårå=)

Sov  gott ni som orkar läsa=)

kramis


Kommentarer
Postat av: Kerstin Widerström

Hoppas att sessan kryar på sig!!! Ja det är äkta kärlek när man låter sig bli nerspydd! Kram

2009-01-25 @ 01:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0