Chihuahua

Min absoluta favorit hundras, kan inte sluta titta, leta och forska om dom. Vill så gärna ha en sån hehe=)

Men iaf om dagen då, skulle ju egentligen tvättat klockan sju imorse men när klockan va sju så sov lilla sessan så gott bredvid mig i sängen så ja somna om, men börja tväätta vid nio så ja hann med de två viktigaste maskinerna


Blir så less på deras pappa asså, vi tjaffsa lite igår, eller ja va mest lugn men va ganska irriterad, han skyller alla fel i världen typ,  och ja e ju ego som tog barnen och flyttade,  då undrar ja varför han inte offrar mer av sin tid i livet att va med dom, både innan ja flyttade och nu, när ja säger att ja inte e skyldigt att stå för alla umgänges resor sjäälv så säger han att han struntar i att ha barnen då för han vill inte köra eller så.
Sen imorse skickar han sms om nåt som vi inte alls pratat om, bara ett jävla sms som kan förstöra ens dag typ, och på inga grunder, så trött ja e lixom. men men strunt i han nu

hmm va ska ja mer berätta om idag? Jo jag fick sålt min mobil och håller på att sätta ut en annons på blocket om min digital video kamera nån som e sugen på den?

Nu ska ja läsa lite sen sova

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Kerstin Widerström

Styrkekramar till dig. Har ju liknande problem.

2009-01-26 @ 11:12:27
Postat av: Anna

suck sånt e såå tråkigt!

2009-01-26 @ 21:40:44
URL: http://www.familjenengstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0