Trött trött trött

Jag skulle kunna somna nu så trött ja e. men ska fixa lite saker så vi e klara till imorrn då vi ska hem.

Just de, jag och Maggan tog massa fina bilder innan=) skulle lägga upp några här men har packat ner kabeln och får se om ja tar upp den ikväll, annars får de vänta till imorrn. Beror på va klockan e och hur trött jag e, men visserligen blir ja nog inte piggare hehe

Läser en helt fantastisk blogg om en cancer sjuk mamma som kämpar för sitt liv. Hennes blogg berör mig massor och ja blir gråtfärdig var gång, men ändån kan ja inte sluta läsa den. Det e blandade känslor av nyfikenhet, hur de går, hur hon "orkar" och så vidare. Hon är iaf en riktig kämpe i mina ögon.
Man kan inget annat än att hoppas och hålla tummarna för att den nya behandlingen (eller va de ska kallas) kan hjälpa lite iallafall, så hon får fler år med sina nära och kära. Tänker på barnen, att behöva förlora sin unga mamma.
Ja  förlorade ju min moster för snart ett år sedan (18 april 08) så nu e mina två kusiner utan sin mamma och dom e unga båda två=(
Men tillbaka till Sabinas blogg, Har ni inte läst i hennes blogg så gör det.

Nu får ja fortsätta här med allt så man kommer i säng nångång. Men hinner kanske skriva en gång till vem vet=)

Kramis

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej! Har nu startat Bloggkedjan "Pay it forward - by bloggers". Läste att du ville vara med. Gå in på min blogg och läs hur du ska göra! Tack för att du vill vara med, det här kan bli stort!



http://alexandramarias.blogg.se

2009-02-24 @ 23:21:12
URL: http://alexandramarias.blogg.se/
Postat av: sabina

Tack för omtanken och att du orkar fälja min tuffa kamp..... de värmer!



Kramiz S

2009-02-25 @ 00:55:26
URL: http://mittlivsabina74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0