Top Model

Nu blir de Top Model bara fem kvar juh =) Ja tycker inte om Elina hon kunde lika gärna åkt ut igår har tre favoriter Analeigh, Marjorie och Mckey
Ska bli spännande idag=)

Efter de e det sängen, kanske läsa några sidor ur min Danielle Steel bok, men sen sova e skittrött idag.

Fresten Susan, ja gjorde din pastasås idag, blev super smarrigt=) ja va dock lite osmart och tänkte att ja skulle göra mycke (så man kan spara) så ja tog lite för mycke paprika-chili creme fraiche, hehe så de va lite starkt, men vi tyckte de va massa gott iaf=)

Ne nu börjar programmet.  Ha en bra kväll hörs imorrn.

Natti Natti

Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaaa, en till som läser "tantsnusk" Gillar henne sböcker. Läste dom som fan när jag va yngre... "Star" e nog min favorit! Nej, nu får det bli läggdags. Har suttit här alldeles för länge o designat nu, haha! Go'natt vännen! Kram

2009-02-04 @ 22:23:25
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: maggan

Måste snckas vid. Läs kommentaren på tråk i min blogg... du fattar. love ;)

2009-02-04 @ 23:25:29
URL: http://maggstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mums...måste ha det snart här. Det är så jäkla gott=)



Hoppas att du sover gott.



Kramar

2009-02-04 @ 23:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0