Soff sök

Nu sitter jag här igen, trots att ja har annat att göra hehe, Barnen leker dvs att dom inte har börjat plocka upp leksakerna alls, Hur ska man få sina barn att plocka upp lite efter sej? Mina tycker om att släänga ut alla sina saker på golvet och leka med backarna, sen ber jag Oliver städa upp tex legot och bilarna så tar ja resten, men han gör inte de, inte ens när ja e med inne hos han.  Tips någon?

Ja jag kollar efter soffa nu, eller ska ju inte köpa de nu precis, men funderar på att lämna kvar denna soffan ja har här (kasta den asså) för ett ben e avknäckt då ja va så smart och flytta soffan när de va fullt av saker i hehe. Så efter ja börjat  jobba har jag råd att köpa nya soffor, min favorit sen länge e utan tvekan Ikeas Ektorp för de finns så många olika av den=) man kan byta klädsel och så. Hittar ja en till bra pris i bra skick begagnad e det lika bra för man vill ju inte va utan soffa för länge lixom hehe

Nu e de en del snö här (inte supermycke, men de blev några cm på kort tid) men skulle inte förvåna mig om de regnar eller smälter bort =/ de e ju det som e de tråkiga, men de kommer en bild senare på snön iaf=)

Nu har ja inte tid att sitta här längre, har redan suttit litet tag (läs, too long) Har kollat möbler, hundar, och ormar hehe och nu vill ja kolla barninredning, skor och kläder men de får bli ikväll=)

Kramiz på er

Kommentarer
Postat av: jezzica

jag brukar hota med att jag ska slänga deras saker o städar dom inte så tar jag en låda o plockar upp leksakerna i o DÅ städar dom för då blir dom rädda att jag ska slänga de =)

2009-02-05 @ 16:40:54
Postat av: Johanna

Emma & Robban har en Ektorp & den e bra!

2009-02-05 @ 17:38:26
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0