Snälla Snälla....

Snälla snälla  förklara för mig vad de var som va bra i denna låten lalalala Haha den va ju kass. men Alcazar va askalas och såklart några av dom som inte kom med som va bra. Men men thats life
Jag har ju bojkottat melodifestivalen i fleeera år, men tittade ikväll och de fick mig faktiskt på bra humör=) Det var bra och många bra bidrag=) Och Petra Mede (Värden) va ju skiiit rolig hehe eller de va kanske bara ja som tyckte de=)
Nu när ja ser melodifestivalen tänker ja inte på melodifestivalen förr utan tycker att dagens (hmm nutidens) ändringar e kul=)

Innan tänkte ja skriva men palla inte, mådde lite kasst, barnen har bråkat och trilskats så ja va gråtfärdig, sen har ja oroat mig så mycke för min lillasyster som nu ligger inlagd, vilken iof e skönt för nu vet ja att hon inte kan hitta på dumheter. Men e så rädd att om hon inte får och tar emot hjälp kanske hon försvinner från mig. Vi e tre i en (hel)syskon skara på 4 som mått skit och velat ta livet av oss typ, varför lixom? Nåja utan att gå in för mycke på de så e ja orolig för mion syster som mår RIKTIGT dåligt nu. ÄLSKAR dej gumman to the moon and back. Du e i mina tankar always.

Men iaf till nåt annat..........hmm om ja kommer på nåt annat att skriva just nu =)
Fresten ja får en chock var gång ja tänker eller "kommer på" att ja ska fylla 25 år iår, de e sjukt  hur snabbt tiden går, känns ju som ja va typ 21 igår, eller ja känner mig så ung haha, ja vet att de inte e gammalt att va 25 men de känns skiit gammalt, känns som de e hur mycke mer än 24 som helst, ja har jhu inte ens hunnit vänja mig vid att ja e 24, tror att ja e 23 HAHA

Nej nu ska ja se om de e nåt på tv, annars får ja väl komma på nåt annat att göra.

Puss och kram på er ikväll=)


Kommentarer
Postat av: Cila

ja du är nog ensam om att tycker hon är rolig... tycker hon är hemsk..!!

2009-02-07 @ 22:09:17
URL: http://cilaotomas.blogg.se/
Postat av: Kerstin Widerström

Kramar till dig, vettu vad jag fyller 35 iår då måste jag vara skiiiit gammal! :)

2009-02-08 @ 00:06:18
Postat av: Johanna

Ugglas va så jävla hemsk! Vi satt & skrek när hon gick vidare till nästa röstning. Bara hon i sig gör mig nervös & sen blev det inte bättre av att låten va kass! Hon ska hålla sig till Joplin-låtar! Också ska man slippa se henne!



Petra e kul, så du e int ensam!



Nä, 25 é inte gammalt! Och kom ihåg, vi kvinnor blir inte äldre än 27 ;-)



Go'natt!

2009-02-08 @ 01:35:11
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Susan

Hoppas att din syster mår bättre snart.



Kramar

2009-02-08 @ 08:24:08
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0