Oh my lord

Det har snöat i Helsingborg haha så nu ligger de ungefär en millimeter snö på gatan =)

Ja som ni märkte orkade jag inte alls blogga igår, och egentligen inte idag heller för ´Jossan har sovit så dåligt=/ så ja e trött.
Men ja e uppe iaf och snart kommer favorit Maggix hit och hämtar mig och barnen, vi ska till LUnd och lämna in mina biljetter, skulle åkt hem idag men de blev inte så.

Men vet ni va de värsta e? ATt de INTE finns en enda SJ återförsäljare här i Hbg, inte klokt eftersom det e en så stor stad=) men men

Ja annars har helgen bestått av dop, en liten driverunda i stan med Maggan & Ezza på kvällen, e ju ljusfest nere istan så de va skiit fint=)

Igår firade P JOsefine så de kom lite folk och käka smörgåstårta=)

Nu ska ja bli klar så vi kan  ge oss iväg när Maggan ringer=)

Ha en bra dag, Kikar in hos er senare=)

Kramis

Kommentarer
Postat av: Susan

Ha en bra dag du också gumman.



Kramar

2009-02-16 @ 11:44:01
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Cila

ja jag vet.. de la ner SJ på knutan.. den fanns ju där innan.. kan heller inte fatta att de inte kan ha den i en så stor stad.. men men .. de ska väl sparas...

varför åkte ni inte hem idag då??

puss

2009-02-16 @ 21:46:58
URL: http://cilaotomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0