Irriterad

Min msn stängs ner nästan direkt ja loggar in suck jag blir så sur, speciellt eftersom ja inte kan så mycke om datorer att ja vet vad ja ska göra åt de hehe

Och jag har inga pengar på mobilen & dom fria smsen e slut (min 30dagars period asså) vilket e kris då ja vill kunna smsa åtminstone, men nu kan ja inte de så undrar vissa av er varför ja inte svarar på sms, skickar eller ringer så vet ni nu why=)

Ja va mer ska ja gnälla om???? Jag vill hem,, men de blir ju inte förräns på onsdag.............hmmmm

Jo en rolig sak=) Min littlesister Lotta  (  www.envanliglotta.blogg.se ) har fått egen lght finally=) E så glad för hennes skull=)

Sen låg ja fresten och tänkte innan och kom på två saker som ja e så stolt över (två saker av många givetvis) Under 2008 blev först lilla Josefine blöjfri (bara sådär över en natt nästan) sen blev Oliver NappFRI =) Det e två av många saker som ja e så stolt över när ja tänker efter=) hehe
Ja de va bara lite glädje saker med mitt i allt gnäll=)

Ikväll har förresten Johanna och Max varit här en sväng, Oliver och Max körde Cars på  ps2 och Jag och Johanna satt och snacka en massa, de va nice=)

Nu sover barnen, ja har sett lipstick Jungle som för övrigt var sista avsnittet för säsongen ikväll =( Och sen läste ja i en lite gammal tidning att de tydsligen bara skulle sändas i två säsonger för de inte fått tillräckligt bra med tittare i USA, Booring för mig men men=)

Och TACK till er som Gratulerade Jossan på hennes dag=)

Ja som ni ser blev de ett ganska långt inlägg iaf, och ja lyckades till och med göra en länk (tror ja, hehe)

Gonatt och sov gott

Kramis

Kommentarer
Postat av: Maggan

Puss på näsan (saknar dej redan)

2009-02-23 @ 23:46:33
URL: http://maggstar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Msn brukar göra sådär lite när den känner för det... :/

2009-02-24 @ 06:49:04
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0