I´m Booooored

Ja verkligen massa uttråkad e ja=/ De e blött och slaskigt ute men vi måste ta och gå ut iaf för barnen e total vilda hehe
Idag e en sån dag då jag inte orkar vara mamma, och inte nåt annat heller. Skulle vilja spendera hela dagen i ensamhet i sängen =/ Lite trist för er att läsa, men de e den trista sanningen med att va ensamstående mamma till 2 (väldigt underbara) barn och aldrig ha avlastning.

Behöver ju packa med men har typ inga lådor, och så fort ja vänder ryggen till så hittar barnen på bus=/

Ja jag ville bara gnälla av mig.

Skriver senare

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får ta & göra en kategori som heter Trams & gnäll :P Det e skönt att få gnälla av sig!! Du får se fram emot flytten, för sen får du väl avlastning? Hoppas du får en bra söndag ändå vännen! Bamsekram

2009-02-08 @ 13:15:09
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Kerstin Widerström

Visst får du gnälla, det är mänskligt. Förstår dig fullt ut, jag bor ju med en som aldrig hjälper till hemma. Nu när Linnéa är sjuk får jag ingen hjälp alls. Så du har mitt fulla stöd.. Kram

2009-02-08 @ 14:27:40
Postat av: A -*

Hoppast du haft en bra vecka som gått :)

2009-02-08 @ 15:34:47
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Susan

Det är ok att gnälla av sig emellanåt gumman. Är det ingen där som kan passa barnen ett par timmar?





Kramar

2009-02-08 @ 16:47:04
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0