Home again

Nu har jag sprungit runt i stan (Vimmerby), blev massa pengar fattigare vilket inte e bra. hehe

Nu håller ja på med maten, min egen lasagne, och ska bjuda Grannarna på mat. Fast inne hos dom då för här e så skitigt Hehe  eller nog mest rörigt men iaf.

Hmm ja vad har jasg mer att förtälja.........KOmmer inte på mer just nu, men de kommer senare.

Kika in på min syster Cila ´s sida, jag håller på med hennes design med=) Har dock inte hunnit vidare långt, höll på i flera timmar inatt men va inte nöjd så nu har ja börjat om.

Och vet ni?  Det snöar (!!)  ute igen. Suck, jag tycker om snö men det blir bara slask av de och då e de ju inte kul


Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0