Hej mitt vinterland.....

Inatt har de snöat MASSOR de e totaly white ute och de snöar lite än=) Vi ska bara mysa och leka i snön idag=) blir dock inte att vi går ut ännu vi har nästan precis vaknat (för hmm nästan 2 timmar sen hehe) 

Oliver vakna vid halv tre inatt och ville gå upp. Vad ska ja göra med hans sömn=/ Men han somna om i min säng tack och lov. Sen vakna Jossan kl 6 och hon somna inte om.

Självklart e ja sviintrött eftersom ja la mig lite för sent inatt och så låg ja och läste med=

Kommer bild senare på all snö, Nu ska vi fixa frukost.

Vad hittar ni på idag då?¨

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Lotta

Okii då vet jag.. om där inte är plats i ängelholm idag så får det bli helsingborg...

Får man eget rum där?

2009-02-06 @ 09:02:40
URL: http://envanliglotta.blogg.se/
Postat av: Kerstin Widerström

Först ska jag till sjukgymnasten, sedan ska Linnéa till doktorn efter lunch. Det snöar här med...

2009-02-06 @ 09:16:02
Postat av: Johanna

Här é slasket borta! Fast fortfarande mörkt & tradit...

Idag blir det till att ta det lugnt! :-)

2009-02-06 @ 10:35:30
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0