Goodmorning sunshines

Vaknade  av att ljuset sken (heter de så? haha) rakt in genom persiennerna och tänkte att wow barnrn har sovit länge, tittar på klockan och den e bara 8 =/ Asså Jossan vakna inatt och va gråtig och vaken ett tag så ja trodde hon skulle sova till minst tio, hon somna ju efter tolv. Men tjii fick jag haha

Tror ni inte ja glömde lägga bröden i påsar igår? suck, Men värmde upp dom i ugnen nu så dom blev som tur e mjuka igen haha så låt inte era bröd stå en natt under bakhandduken haha

Fresten e de mer bestämt om flytten nu, men skriver hur de blir sen.=)

Nu ska vi äta frukost, JA ni såg rätt idag blir de frukost direkt vi e hungriga Hehe

Va hittar ni på?

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Susan

Haha....man är lite glömsk ibland=)



Vi tar det bara lugnt här hemma idag igen.



Kramar

2009-02-07 @ 09:15:33
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, det heter så! :-)

Nej, det gääller att komma ihåg sina bröd...

Nu ska jag äta frukost. Sen ska jag städa så smått & ikväll ska jag till Daniel & ta en öl & se Melodifestivalen.

2009-02-07 @ 10:08:51
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Kerstin Widerström

Åh vad duktig du är som bakar, det borde jag med göra. Men har inte ork eller inspiration till det.. :( Linnéa är ngt piggare idag, vågar knappt säga det för då blir hon säkert sämre. Håller på att med tvättstugan nu. Kram

2009-02-07 @ 15:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0