Godmorgon (sjuk) Tisdag

Oliver hade feber och ont imagen igår, han e hur bra som helst idag men bäst att ta de säkra före de osäkra=) Så han e hemma idag. Och jag mår inte alls bra, svårt att sätta fingret på vad de e exakt, känner mig bara allmännt kass och ont i magen och lätt illamående (hatar alla sorters kräk/magsjukor)

Igår orka ja verkligen inte skriva, men de va en vanlig tvätt dag igår. Jag och lillan va i affären en snabb runda med, skulle gjort (min farmors) jästpannkakor igår, men orkade inte de så vi gjorde goda mackor istället,  men idag blir de gooda jästpannkakor=) fresten ja googla de igår och de stod att de va äkta skånsk efterrätt hehe=)

Tänkte skriva svar till vissa som kommenterat om min flytt=)

Jo vi trivs jättebra här, vi fullkomligt älskar lugnet i denna skogen=) Men dom varslar så mycke så jobbmöjligheterna blev väldigt dåliga. Och som arbetslös måste man ju söka i hela landet, så ja fick jobb i Helsingborg på ett ställe där min pappa, hans fru, min lillebror och barnens pappa jobbar=) Eller dom ska anställa rätt  många så ja blev garanterad en plats till nästan 100% Så ja nu måste vi tråkigt nog packa och bära igen hehe men that´s life hörrni=)
Så nu vet ní de. Har blivit lite för mycke packande och så de senaste 5 månaderna men man kan ju inte veta vad som händer nån månad fram och man måste ju leva för stunden.

Nu ska ja kika in hos er sen låte Oliver spela på bolibompas sida.

Ha en kanon dag kära ni

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tråkigt att ni e sjuka! Krya på er!

Aha, men då får ni lycka till med flytt & jobb! KRAM

2009-02-03 @ 09:22:41
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Susan

Hoppas att du kryar på dig vännen.



Kramar

2009-02-03 @ 10:17:15
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: niki

hehe okeej :P du får söka dit nästa gång om det blir fler :)

2009-02-03 @ 10:22:08
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja det låter jätte bra :)

När är det dax att flytta neråt eller det vet du inte än ?



Kram

2009-02-03 @ 11:14:51
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Kerstin Widerström

Jobbigt när man inte mår bra, Linnéa hostade upp sin frukost för en stund sedan. Klagar på att hon har ont i magen. :( Ringde vårdcentralen för en stund sedan. Hon fick ett recept på slemlösande... Och jag får avvakta ettpar dagar till med febern. Ja man får vackert flytta dit jobben finns. Men tror att det kommer bli bra för dig ändå. Du vet ju att du klarar dig själv. Tycker att du är jätte duktig. Kram

2009-02-03 @ 11:40:37
URL: http://lappmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0