Godmorgon bloggen=)

Blev så glad av att logga in här idag=)
Ja som sagt övning ger färdighet=) och denna e ju inte klar ännu, men ja stressar inte, för de e ju trots allt innehållet som räknas;) inte sant?
De e forfarande på ammatör nivå HAHA

Svar till dej Kerstin , jag bara läste mig till allt på designa din blogg och så lärde ja mig till slut=) Inte svårt egentligen,
Första gången ja skulle försöka fick  ja panik, hur ska ja kunna ändra koderna i stilmallen, HEHE men de gick=)

Fy farao vad jag har ont i mitt ena öga, de känns som de e  nåt skit i de, och så rinner de, suck. Tur de e det dåliga ögat iaf så ja ser nåt *S*

Ja just de, låg och tänkte på de här med smeknamn inatt=) Och idag minns ja de, framsteg va haha. Iallafall, smeknamn har vi ju alla (nästan) och ibland e de lite roliga namn, vissa har nån betydelse och så vidare.
Så ja tänkte fråga er vad ni har för smeknam, när ni fick det/dem, och varför?

Ja själv har alltid mest kallats för Fia för de gör dom flesta som heter Sofie Haha, men har i skolan oxå kallats för Soffan för de ja....kom oxå från Sofie =)  Sen kallas jag ju mamma med om de räknas, men de har ju kommit och blivit mitt NAMN sen april 04 då Oliver kom till världen=)

Nej nu måste ja sluta, Jossan e arg här

Vad hittar ni på idag i det fina vädret?

Kramis Fiian=)


Kommentarer
Postat av: Susan

Suzie Q är mitt smeknamn och tillkom då jag jobbade på Drottninghögsskolan för många herrens år sedan. Varför det uppkom minns jag inte men det har hängt med sedan dess och lär alltid göra. men jag gillar det så det är helt ok=)



Kramar

2009-02-24 @ 11:09:44
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Tosse

Jag kallas för Tosse, fick det smeknamnet i högstadiet och det sitter fortfarande i, men vet inte varför dom började kalla mig för just det :P

2009-02-24 @ 11:28:39
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Sara Sjöberg

Kallades för Pinky på gymnasiet fö jag hade jämt rosa kläder:) men nu har jag inget smeknamn...är svårt med det när man har kort namn:) kramar

2009-02-24 @ 11:47:40
Postat av: Johanna

Vilken underar hallonrosa du hittat! Kör på den & kanske en lite ljusare brun.....



Jag har rätt många smeknamn kom jag på nu...

Hanna - Barn kan inte säga Johanna / folk hör fel på mitt namn.

Askungen - Sliter på jobbet

Skuggan - Chefen på Willys började kalla mig det 2005 när jag hade praktik där, för jobbade mest ihopa med Pia, & då va jag hennes skugga. Det har hängt i sen dess, men har nu fått lite böjningar så som Skuggis, Skugg & Lilla Skugg.

2009-02-24 @ 18:06:50
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0