Dagens bilder

Ja nu ska ja lägga in dagens bilder, har inte så mycke att skriva om nu ikväll ändån

Vill iaf skicka en stoooooor hög kramar till Susan (kolla länk ner till höger om ni vill kika in hos henne)
Sköt om dej vännen Kraam

Och tack för rådet jezzica, jag har testat de och typ allt annat med när de gäller städet.

Nu har ja kramats, läst och pratat med Oliver men än sover han inte, de va ändå 1,5 timme sen ja la han suck.... tur dessa perioderna inte e så ofta=)

Nej bilder nu sen ska ja se Lyxfällan, nu e det ju Du är vad du äter (de e antagligen slut innan jag e klar här hehe)
E lite sur för de programmet (du e vad du äter) jag har sökt dit 2! gånger men inte kommit med, men dom tar med sånna som har typ max 5 kilos övervikt, suck varför inte ta med typ mig som VERKLIGEN behöver hjälp lixom. Själv tycker jag de e roligare att se om de e mer att jobba med i programmet, lite trist att se hur dom går ner sina 4 kg lixom hehe klart de e kul för dom verkligen, men va e problemet med att ta med nån som behöver typ mig?=)

snöiga bilder!!

     

1. Ser ni snön som vräker ner utanför mig=)   2. Utanför dagis   3. Josefine när vi väntar på Oliver som e i skogen.  4. Oliver kommer från skogen=)

Ha en bra kväll

Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaså, du har sökt dit? Jag tycker också dom borde ta med folk som verkligen behöver gå ner i vikt.

Mysiga bilder du tagit på barnen! :-) Ha en bra kväll du med gumman! Puss

2009-02-05 @ 22:32:08
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0