Busfabriken

Vi stack och köpte en pulka och en rumplapp=) och sen åktes det pulka för glatta livet hehe

Sen drog vi till busfabriken och mötte upp min mamma och mina syskon så lekte barnen där.
Efter det gick jag och barnen till Ps jobb och så lämna vi Oliver där för han ville va med sin pappa=) Min lilla jobbkille de (oliver asså)

Jag och Jossan va inom leklust och köpte födelsedagspresent till henne, hon blir ju 3 år på söndag=9 stora tjejen.
Vart inom maxi med och handlade at, därinne träffa ja på en av mina allra bästa (fd) lärare Ann-Catrin, vi snacka lite=)

Men nu e ja finally home =) Snön vräker ner som tusan, snacka om att man e i chock haha lilla, eller ja stora Helsingborg har massa snö =)

Har ni oxå märkt en sak som jag gör, skriver med blandade svenska ord och engelska haha, mycke roligare så=) Fast ja tänker ofta saker fast i mitt huvud e de på engelska, eller hur ja ska förklara=)

Jaja,,, nu e de middag som gäller.

Tosse ja har kommenterat hos dej, om imorrn och barnen kanske om du har toid.

Men skrivs sen

Kram

Kommentarer
Postat av: Tosse

Ja jag såg kommentaren :)

Javisst kan vi det :) Kan ju höras på msn när vi har vaknat och så :)

2009-02-20 @ 19:53:54
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0