Bananlådor

Idag vakna vi way to late hehe men vi hann till dagis iaf=) Oliver kom och sa att han ville gå upp och se bompa så ja startade barnkanalen men de va inget program där så ja kolla på klockan och då va den typ halv fyra haha så han fick så snällt sova lite till=)
Sen vid tjugo över sex vakna Jossan så ja la henne bredvid mig i sängen men troddeinte hon skulle somna om för dom sover ju inte länge på helgen hehe men givetvis somna hon så och ja vakna av att min arm värkte så då fick ja väcka barnen=)

Gick inom affären och idag va de  "rätt" personal där så ja  hämta 7 lådor=) och de e lika många kvar typ så i´m happy haha

Här kommer lite frågor till er=)

Vad heter du?
Var bor du?
Hur ung är du?
Har du barn?
Favoritstad?
Om du har blogg, hur länge har du bloggat?
När hittade du till min blogg?

Ska bli kui att läsa era svar=) Vissa vet jajur edan men de e kul iaf=)

Nu ska ja se klart Top Model samtidigt som ja packar en låda.

Kramis

Kommentarer
Postat av: Susan

Susan

Helsingborg

Än så länge 32 år men det ändras i april

2+1 barn. Eliott och Stella och Emma som är sambons dotter.

Helsngborg då de är sommar.

Har bloggat i 2 år den 28:e februari.

*När du började blogga.



2009-02-11 @ 10:40:36
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad heter du?Madelene

Var bor du?Bjuv

Hur ung är du?26

Har du barn?Jepp.2+1 bonus

Favoritstad?Helsingborg

Om du har blogg, hur länge har du bloggat?Bara på Lunar för typ 100 år sedan

När hittade du till min blogg?Ingen aning,men va genom Skuggis

2009-02-11 @ 14:11:56
Postat av: Tosse

Jag måste bara svara på dessa frågor :P



1. Therese

2. HELSINGBORG :D

3. 23 :P

4. Japps :)

5. Helsingborg såklart :D

6. För länge :P Nej men ingen aning,ett tag iaf :P

7. Vet ej när, men det var inne på Johannas blogg iaf :P

2009-02-11 @ 16:29:49
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad heter du?: Johanna (Emma, Teolina) Andersson

Var bor du? I Ängelholm

Hur ung är du? 24 i april

Har du barn? Nej, tyvärr inte än :-(

Favoritstad? Ängelholm

Om du har blogg, hur länge har du bloggat? Har skrivit dagbok sen jag va ung, sen blev det Lunar-blogg & nu bloggas det här :P

När hittade du till min blogg? När du började skriva :-)

2009-02-11 @ 18:00:50
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Kerstin Widerström

1: Kerstin

2: Karlsborg

3: 34år

4: Kiruna

5: Bloggat till och fr hela livet. Men först på Lunarstorm sedan här i drygt 1år.

2009-02-11 @ 20:00:40
URL: http://lappmorsa.blogg.se/
Postat av: Kerstin Widerström

Just det missade jag har 2 barn, William 9år & Linnéa 3år

2009-02-11 @ 20:01:55
URL: http://lappmorsa.blogg.se/
Postat av: Cila

1. Cecilia

2. i Bollnäs, med jordens finaste Tomas

3. 22 år ung är jag, snart 24 år gammal

4.nej tyvärr inte än.. men det ändras väl inom snar framtid får jag hoppas

5. hmm svårt. får väl säga att bo i Bollnäs, att resa till Helsingborg

6. har blogg här. o har bloggat här sen typ en vecka tillbaka eller lite mer.

7. ja typ när skrev till mig jag har en blogg du måste gå in o läsa=)

2009-02-11 @ 20:07:56
URL: http://cilaotomas.blogg.se/
Postat av: Angelica Ahl

Tänker inte svara på dina frågor...allt vet du ju redan. Men läser gör jag....nu när jag hittat sidan. Vann rätt tjej topmodell? Japp det gjorde hon!

2009-02-11 @ 21:20:32
Postat av: jessica

Vad heter du?jessica

Var bor du?helsingborg

Hur ung är du?28

Har du barn?ja 3 st ju

Favoritstad?helsingborg

Om du har blogg, hur länge har du bloggat?hmm e kass på att uppdatera den.

När hittade du till min blogg. ingen aning när du börja väl.

2009-02-11 @ 22:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0