090221

Nu skriver jag en rad iaf, har haft svårt att bestämma mig om jag ska skriva, om VAD ja ska skriva.
Har loggat in och ut flera gånger utan att skriva.
E tom i huvudet samtidigt som ja ´har massa saker i de (huvudet asså)
Känner mig lite nere på nåt sätt men kan inte riktigt sätta fingret på vad...

Men nu e ja här som ni ser. Ja har varit ensam halva dagen och de har kännts så konstigt nästan jobbigt.

Nu ska ja bege mig till Maxi och handla till middan som, blir lite sen idag. Men ja skriver när ja har ork igen.

Ha en bra lördags kväll

Kramis


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ibland e man nere utan att veta varför. Så funkar vi kvinnor, haha!

2009-02-21 @ 17:09:39
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0