090210

A new day has come=) Och den e lika kall men skön som den brukar (oftast iaf hehe)

Tack själv gumman, tror vi snacka nästan 2 timmar hihi=)

Om två dagar åker jag och barnen till Helsingborg ska ju va där i helgen, barnen ska träffa sin pappa och så ska vi på dop för lile Djimmy=)
Och i helgen fyller Maggix år=) snart e du med gammal gumman haha

tjaaa......just nu känns de som min hjärna inte vaknat för ja kommer inte på vad ja ska skriva.  Alltid när ja e ute och går så tänker jag och funderar en massa på allt och sen när ja sitter här så har ja typ glömt allt HAHA

Men nu ska ja ringa viktiga samtal sen får vi se=)

Vad ska ni hitta på idag då?

Ha de fint

Kramis

Kommentarer
Postat av: Susan

Tack gumman...du är snäll du=) Får ta det där kurator samtalet en annan gång helt enkelt.



Hoppas att du får en bra dag.



Kramar

2009-02-10 @ 10:58:30
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Känne rigen det där. Jag glömmer också bort en hel del...

2009-02-10 @ 17:46:13
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0