Vet ni vad?

Här kommer ett inlägg till haha

jag är nu där ja ska vara i veckan och passa ett hus. Har varit här halva dagen. Nu sover barnen och vi vuxna ska snart bada bad tunna som dom precis fått=)

Annars igår  va jag och en vän i stan på kräftskiva som hon hde biljetter till och bjöd med mig=) Tack så mycke Camilla=)
Ja va lagom rund under tofflorna haha och när ja kom hem strax efter tolv kom ja på att ja glömt ta med nycklar till porten men en av grannens söner kom och öppna till mig.
Men de e ju mig i ett nötskal hihi

Men ja skriver mer imorrn. Veckan kommer nopg bjuda på ett och annat inlägg hehe.
Ja haer tagit lite distans från datan nu så ja kan bota mig själv från uppdaterings sjukan jag led av *ler*

Har ni haft en bra helg mina vänner?

Imorrn kikar ja in hos er alla=) Har nog en heel del att ta igen.

Kramar

Kommentarer
Postat av: The Boy & The Girl

Gillar du mode skönhet och inredning? Men aldrig hittar en blogg som skriver för både killar och tjejer? :O Nu gör du det! :) Kolla våran blogg! Lovar du kommer älska den. Lämna gärna en komentar och berätta hur vi kan bli bättre och va ni vill se mera av ? Kram The girl & The Boy!

2009-08-16 @ 22:07:14
URL: http://styleistiskt.blogg.se/
Postat av: Anna

Lycka till i M:)

Det blidde inget denna helg pga att jag har så ont i ryggen:(

Får vänta till nästa månad:)

Kram och puss

2009-08-17 @ 09:30:14
URL: http://hjartebarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0