Tvätt och städ

Gomorron, eller nästan gomiddag=)

Ska tvätta i tvättstugan nu kl 11-16. Sprang ner imorse och kollade och de fanns en ledig tid haha. Annars brukar de va fullt i minst en vecka fram.
Behöver få tvättat allt nu eftersom barnen ska till sin pappa redan ikväll och jag ska bort och då vill man ju ha de städat och fixat=)
Så ja tvättar en maskin här uppe nu sen resten i tvättstugan.

Annars... hämtade ett paket igår med lite julklappar i=) Lika bra att börja i tid då man har en stor familj med 10 syskon och föräldrar osv. Sen då två egna barn som man vill skämma bort med klappar=)
Iår e de min jul med barnen=) Ska bli mys eftersom ja inte firade med dom förra året.

Om 6 dagar händer det nåt här=) Jag fyller år, blir vuxen=) 25 år Ska givetvis fira de men de tar jag i slutet av september.

Sen e det mycke nu inför min gummas bröllop=) Jag och den andra tärnan har massa att stå i haha
De e såå kul att prata och va med Maggan och Ezza att planera med detta=) E såå himla glad för deras skull.

Nä nu ska ja ta min tvätt och knalla ner i stugan. Men återkommer sen.

Har en massa bloggar att läsa på bloglovin som ja inte haft tid med. Så har ja inte kommenterat hos er e det för jag inte haft tid att sitta här=)

Ha en fin dag =)


Kommentarer
Postat av: Linda

hej hej om du vill lämna ut dit lösen till de hemliga inläggen till mig så hade jag blivit glad =) Läser din blogg varje dag.kram pumba

2009-08-26 @ 11:31:07
URL: http://eliasbuse.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du e duktig som tvättar & står i!

Ja, nu e du snart halvvägs till pension ;) Haha!

2009-08-26 @ 18:36:19
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0