Söndag

Tänkte uppdatera här lite. Dagen har flutit på, lite i halvdimma först, men sen lättat upp och vatt riktigt trevlig ändån.

Jossan kom hem vid lunch och vi gick ut direkt för Oliver va ju ute med sin kompis så då ville inte vi va inne.
Vädret har varit helt underbart idag med massa sol och värme=)
Jag och barnen va en sväng uppe hos Camilla m familj och sen ute igen.
Sen kom min gumma Johanna och vi gick bort och åt och bara prata massa=) Barnen lekte och de va super trevligt.

Har oxå vatt inne hos Gun och Klas en sväng, eller i deras trädgård va vi och barnen lekte =)

Nu e Maggan, Ezza och Djimmy här, Maggan och lilleman ska sova här inatt. Mina sötnosar sover gott, men dom va svår somnade idag.

Det där ja skrev om innan kommer inte att hamna här, kommer efter detta inlägget att skriva i min låsta blogg om det då de e lite privat.

Men hoppas ni haft en bra helg=)

Kramar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0