snart snart

Nu ska ja snart hem och sova. Bara 2 timmar till=)
Sen vid 16 kommer mina gosisar hem=) Saknar dom tokmycket.

Men sen ska ja jobba natten igen. Och de e sista natten ja fått nu iaf. Men har jobbat massor nu i sträck så de e ändå skönt att va lite "ledig" och det kan ju dröja dagar eller månader till dom ringer igen och det är ju det som e det trista=/ Men nu fick ja tjäna lite money iaf=) Och dom kommer oavkortat gå till att hitta på nå kul med barnen=)

Har faktiskt inte kännt mig så trött inatt, det e först nu frammåt småtimmarna som huvudet känns lite tungt.
Har vatt en underbar dag igår ju=) eller natt och dag haha
Kände mig rätt utvilad på kvällen=)

Nu e de uppdaterat med två inlägg iaf så behöver ja inte oroa mig för torka haha

Ha en underbar söndag=) Jag kikar in OM ja får rätt på mitt mobila internet. Jag fattar inte vad som e fel, för den ansluter och det lyser starkt att det e anslutet. Och jag har ju månadssurf.
Men ja fattar nada. Och jag blir kbäpp alltså. Vet inte huur många gånger jag startat om datafan igår men inget funkar.
Snart åker allt ut genom ett stängt fönster.

Men nu va de slut på det negativa=)  Sov gott den tid ni har kvar att sova för denna dagen.

kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sova med sexiga män, det gillar vi! :P Åh, du låter så glad! :)

Skönt att få tjäna lite extra pengar! :)

Va dumt att det inte vill funka.

Grattis till vinsten!!!

2009-08-02 @ 09:55:48
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0