Long time ago

Har känts riktigt bra att inte blogga på några dagar=) Har haft saker att skriva om så de e inte de. Men ja har bara inte känt för att sitta vid datan=)
Läste en artikel i Amelia (tidningen) om att va beroende att uppdatera sin blogg (el facebook, Twitter). Det hade til loch med ett namn "Social uppdateringssjuka (SUA)" Och jag har fått diagnosen så de va skönt att va utan datan lite tag=)

Annars.. ja filmen på Oliver kommer, jag har filmat men har inte lagt in den ännu för de e såå segt att ladda upp på you tube.

Dagarna har gått ut på att cykla cykla och cykla haha. Dom har cyklat till dagis var dag och vatt super duktiga vid trafiken.
Det e bra för Oliver att cykla massor så han e lite säkrare när vi ska cykla till dagis hädanefter. Jag ska bara lämna min cykel på lagning.

Idag ringde dom från jobb men ja kunde inte säga ja =( Så ledsamt för ja behöver verkligen pengarna men ja har ju ingen barnvakt. Men men de kommer förhoppningsvis fler gånger.

Nästa vecka ska vi va hos en familjevän och passa deras hus=) Ska bli myys att va utanför stan och ha trädgård=)

Nu ska ja bara mysa med barnen. Vi ser Pippi på de sju haven & dom äter lite chips=)

Ha en underbar helg kära ni=)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååååh, ett inlägg från goate Fia :) Miss ya!

Ja, ibland behöver man stänga av sig & bara va. Skönt att få ha tillgång till hus!

Ha det bra vännen! Kramkalas!

2009-08-14 @ 20:30:21
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Susan

Haha....då lider jag också av SUA=)



Kramar

2009-08-14 @ 20:45:50
URL: http://gullix.se
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..



ja jag tänkte på dig tidigare idag.. att det var tyst här borta..:) haha, då är jag djupt nere i det SUA träsket, hihi..



men jag har tagit bloggen som lite substitut för att jag slutat röka.. jag tar bloggpaus isl för rökpaus, haha.. bra va..



ha det gott vännen, kramar

2009-08-14 @ 21:21:08
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0