Gokväll

Då va snart denna dagen slut, skönt för ja e dödstrött.
Josefine sover så de e skönt. Oliver ska lägga sig när ja skrivit klart detta inlägget.
Sen SKA ja ta mig en skön duch, har fortfarande inte gjort de. Får ju vakta Jossan var sekund för hon hittar på saker.
Å uttråkad kan hon inte va, vi har lekt massa olika lekar ute, hoppat studsmatta, badat i poolen, och you name it...
Hon e en envis tjej som vet vad hon vill helt enkelt, nöjer sig aldrig haha Min lilla trollunge=)

Det har ju nä'stan vatt höst storm ute idag, suck. Sommaren har verkligen varit för kort... Innan hitta jag två resekataloger och satt och drömde mig bort i dom *ler*
Man skulle vatt lite rik så man kunde resa till värmen hihi
Eller så säljer man allt man har och packar kläder och så.. och flyttar till värmen=) Det hade vatt nice de..


Nä nu ska ja lägga Oliver, duscha och sen bara slappa. Ska sova tidigt idag tror jag. Eller ska iaf krypa ner i sängen och se film.

Ha en skön kväll gott folk


Kommentarer
Postat av: Maria

Ni verkar ha haft en aktiv dag, HiHi:-)



Hoppas att Oliver också har somnat nu så du får lite egen tid.



Kram Kram

2009-08-18 @ 20:52:34
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Susan

Vi ska också se film här snart=) Vad ska du se för film?



Kramar

2009-08-18 @ 20:58:20
URL: http://gullix.se
Postat av: Johanna

Ja, nog e hon allt busig, lilla Josefine ^^

Hoppas du hann ta en skön dusch! :)

2009-08-20 @ 07:12:15
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0