Godmorgon

Eller så speciellt god e den inte ännu. Är nyvaken och trött och Oliver ar vaknat på fel sida och bara gnäller=/
Ja mår illa, har mensvärk och ont i huvudet. Ja alltså inte en GODmorgon. Men det ändras väl snart förhoppningsvis.
Jossan som sitter här bredvid mig böjde sig fram och gav mig en napppuss på kinden nyss=) Då blir man iaf gladare=)

Tänk hur underbart det är att va mamma =) Trots allt bråk och gnällighet osv så e jag såå stolt och lycklig över att få va mamma åt Oliver och Josefine. Dom är dom trotsigaste men sötaste och finaste barnen på gatan=)

Nu ska jag fixa frukost till oss. Eller iaf till barnen, jag borde äta men mår ju illa=(

Ha en kanon dag kära blogg och läsare.


Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej hej...



usch inte roligt att må illa.. bara du inte bli sjuk då.. håller med dig, du har mycket söta barn gumman..:)



kram

2009-08-25 @ 12:01:59
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Johanna

Naw, va mysigt med en napp-puss ^^

2009-08-25 @ 19:07:42
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0