Utmaning

Har blivit utmanad av  Susan so here we go=)

1. Hur gammal är du om fem år?  Om fem år är jag nästan 30=)
2. Vem var den sista du träffade?  Barnen, och förutom dom så hmm Urban
3. Hur lång är du? 1,74
4. Vilken var den senaste film du sett? Titanic på Dansk tv 1
5. Vem ringde du senast? Camilla, pappas fru
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Camilla "Hej, går det bra med min Prins? Kram"
7. Vad är helgens planer? Tjjaa, helgen e nyss slut hehe, nästa helg vetja ej, Oliver fyller år och de e ett årsdagen sen min moster dog.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?  Beror på vilket humör ja e på och vad det handlar om=)
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Både och=) Dom e skilda och omgifta på annat håll=)
10. När såg du senast din mamma? Hmm mitten på mars då hon hjälpte mig flytta ner.
11. Vilken ögonfärg har du? Grön/blåa nåt
12. När vaknade du idag? Typ runt åtta tiden när Jossan vakna
13. Har du någon gång hittat en katt? Hmm nej de tror ja inte, men har haft.
14. Vilken är din favoritplats? Hemma med barnen, eller i en solstol i värmen=)
15. Vilken plats föredrar du minst? Trånga utrymmen och i KYLA
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis på en mysig liten gård med mina barn och en man och massa djur=)
17. Vad skrämde dig som barn? Hmm vet ej, de vanliga så som spöken å så tror ja
18. Vem fick dig att skratta senast? Göran
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Hmm visste inte att de va åldersgräns på de hehe Men jag äger faktiskt EN=) Grease soundtracket
20. Har du stationär eller bärbar data? E inte alla bärbara på ett eller annat vis? Jag har iaf en laptop=)
21. Sover du med eller utan kläder på dej? Oftast i trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5-6 stycken, men använder sj 2
23. Hur många landskap har du bott i? De e väl två
24. Har du någon gång spytt på nån? Det vet jag inte, har jag nog varit för full för att komma ihåg isf.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? I sandaler e ja gärna barfota men utan skor vill ja ha strumpor.
26. Är du social? Ja de vågar jag nog påstå=)
27. Vilken är din favoritglass? Hmm svårt, tycker så mycke om nästan all glass hehe
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av mina lån och skulder, ta körkort, köpa bil, shoppa till lght, shoppa till mig och barnen och resa=)
29. Tycker du om kina mat? Hell yeah=)
30. Tycker du om kaffe? Ja jag har precis börjat dricka de=) Dock inte ofta
31. Vad dricker du till frukost? Juice, C-vitamin eller oboy
32. Sover du på nån särskilld sida? Nja olika, men nu vill ja helst somna på vänster sida
33. Kan du spela poker? Nej men vill lära mig
34. Tycker du om att mysa? JA, vem gör inte de
35. Är du en beroende människa? Ja lite grann
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jadå
37. Vill du ha barn? Jag har redan två gosungar, men vill gärna ha fler om framtiden tillåter
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och liiite spanska o tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, men inte för egen räkning, 2 gånger med Oliver och 1 gång med brossan
40. Föredrar du havet eller en pool? Det e för och nackdelar med båda=)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Allt möjligt till barnen, och inredning
42. Äger du dyra smycken? Nej bara sånna vanliga halsband och sånt där
43. Har du någonsin testat narkotika? NEJ aldrig
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Några godisbitar som barnen inte gillar från deras påskägg
45. Vem är den roligaste människan du känner? Känner många roliga men måste nog ändå säga mina barn, Oliver och Josefine=)
46. Välj ett ärr på din kropp? Hmm har knappt inga, alla sitter innut i kroppen på hjärtat. Men väljer väl ett som e ovanför vänster knä, fick de av en handbroms på en cykel som trillade på mig när ja va typ 9 år
47. Vad har du för ringsignal? Vet ej vem som sjunger men låten heter "Living to love you"
48. Har du kvar något klädesplagg från när du va liten? Jadå, några stycken från olika åldrar
49. Flirtar du mycke? Nja bara ibland ;)
50. Vart togs din profilbild?
Denna här på bloggen tog ja på Stinsen (bar på knutan)
51. Kan du byta olja på bilen? Har varken körkort eller bil, men visst kan ja de, man har ju gått lantbrukskola=)
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej jag har ju fortfarande inget körkort, och ja uppför mig på vägen
53. Vilken var den senaste bok du läste? Bok tre i Twilight serien
54. Läser du dagstidningen? Nej inte ofta, bara om ja e nånstans och den finns, eller ibland på nätet
55. Prenumenerar du på någon veckotidning? Nej tyvärr
56. Dansar du i bilen? Om ja e på gott humör när ja åker med nån och musiken e svängig så why not=)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Omg, det minns jag inte hehe
59. När var du i kyrkan senast? Hmm.... När Djimmy döptes den 14 februari
60. Vilka personer utmanar du? Susanna, Tosse, JohannaSkugg, Akkie, Wojtan

Kommentarer
Postat av: Susan

hehe...kul att läsa=)

2009-04-13 @ 08:12:57
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: **Wojtan**

Hej



Oj, det var mig en lång utmaning :)

Jag sätter mig och fixar den nu!



Kram Wojtan

2009-04-13 @ 08:52:48
URL: http://wojtansblogg.se/wp
Postat av: Johanna

Ska göra den sen!

2009-04-13 @ 11:12:22
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0