utmaning

Jag har blivit utmanad av Nathalie

Fyra Tv-program jag brukar se.

*Du är vad du äter
*Lyxfällan
*Greys Anatomy
*Prison break

Fyra saker jag gjorde igår.

*Låg på soffan
*Låg i sängen
*Läste en hel bok
*Mös med barnen

Fyra grejer som står på min önskelista.

*Gå ner i vikt
*Gifta mig
*Få fast jobb och tjäna pengar
*Ta körkort

Fyra saker jag avskyr.

*Djurplågeri
*Pedofili
*All sorts misshandel/våldtäkt
*Falskhet/oärlighet/otrohet   
(vet att de va fler än ett på den sista, men kunde inte utesluta nån av dom hehe)

Fyra saker jag tycker om att göra.

*Mysa och umgås med mina barn
*Läsa
*Sjunga och dansa
*Träffa vänner/familj

Fyra saker jag åt igår.

*Grov macka med leverpastej och inlagd gurka
*Makaroner
*Köttbullar
*Ketchup   (va ju intye helt frisk igår så blev inte så mycke måltider då)

Fyra namn jag skulle kunna döpa mitt barn till (förutom de/dem ja redan har)

*Viggo
*Milo
*Nova-Lee
*Tindra

Fyra jobb jag skulle vilja ha.

*Barnmorska
*Polis
*Veterinär/djurskötare
*Surrogat mamma

Fyra snabbmats ställen jag gillar.

*Mc Donalds
*Burger King
*Kebab house
*Max

Fyra personer jag ringer eller sms:ar nästan varje dag.

*Syrran Cila
*Mamma
*Barnens pappa
*Maggan (har dock inte varit lika ofta den senaste veckan men i vanliga fall så=) )

Fyra bloggar jag utmanar.

*Susan 
*Maggan 
*Anna 
*MammaRussin 


Kommentarer
Postat av: Susan

Kul med utmaning. Ska anta mig den senare idag. Just nu är det lite bloggläsning som pågår innan jag fortsätter med allt jag gör=)



Kramar

2009-04-08 @ 12:20:44
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0