TGIF

Fredag äntligen=) Har slappat hela dagen hehe

Oliver spelar på min data just nu därför ja inte e här=)

Fick en kallelse till Olivers operation idag. Han ska göra första op´n den 26 Maj. Så e det en vecka på sjukan, sen
flera veckors läknings tid hemma då han ska ha kateter, för dom gör "halva" operationen och efter läkningen blir det sista delen. Eller inte sista av alla op han ska göra tyvärr, för han har en del kvar till tonåren =(
Och bara ja tänker på de så värker mitt hjärta sååå mycke. Min stackars pojke.
Om någon e intresserad av att veta vad hans "fel" är så skriver jag gärna ett eget inlägg m det, men bara om ni e "nyfikna"

Nu ska Oliver få datan igen och spela. See ya later=)

Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Önskar all lycka till! Allt blir nog bra till slut får vi hoppas! Kraaam!!

2009-04-24 @ 20:56:39
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Kerstin Widerström

Håller alla tummar & tår att operationen går bra!!! Kram

2009-04-24 @ 21:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0