Sovmorgon

Idag fick ja sovmorgon utan dess like=) Vaknade av Jossan och då va klockan lite efter nio, så chockad ja blev hehe, men skönt vade eftersom ja la mig skiit sent och sen låg jag och läste ett bra tag så de blidde lite sent här hehe
Men ja känner mig pigg och utvilad gör jag=)
Jag tror de va nyttigt att va ifrån datan lite=) Men under tiden kände ja sån press att jag måste hinna inom och skriva, måste måste måste  Men men=)

Vad händer idag då?Blir nog att ta tag i lite lådor och packa upp och mysa och busa med barnen, blir väl en sväng ut med, men de blir med koppel på Jossan Hehe

Är ni intresserade av en ny bloggdesign? (ni som har blogg.se)
Kika in till min polare Susan hon gör era drömdesigners för endast 100 lappen=)

Sen vill jag oxå bara påminna om att rösta på  mig till Galan i Juli
Här röstar ni på MammaFiia som Sveriges bästa mammablogg,
Här röstar ni på MammaFiia som Färgstarkaste mammabloggaren 
Här röstar ni på MammaFiia som Bästa vardags mammabloggaren 

Jag blir glad för alla röster jag får=)

Vad hittar ni på idag?

Kram

Kommentarer
Postat av: Tosse

Nu har jag röstat :)

2009-04-13 @ 12:28:32
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Susan

Åh...snälla du som nämner det i din blogg...tack=)



Hoppas att ni har haft det mysigt med grillning och allt=)



Kramar

2009-04-13 @ 19:20:52
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

håller tummarna för dig!

2009-04-17 @ 11:37:44
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0