sing star

Jag eller vi får ja nog säga hehe (barnen e ju med) är hos grannen ännu. Vi har snackat, druckit kaffe, ätit kvällsmat och sjungit sing star och lite kareoke=)

Jag vet bara inte va de e med mig för jag fick värsta "sceneskräcken" fast de vara va jag och C och barnen klart hehe
Moi älskar ju att sjunga haha och dansa klart=)

Det va nåt annat skiit bra ja skulle säga med har fasen glömt va de va
Jo jag kom på de nu, Jag har tydligen förlorat en del läsare förra veckan då ja knappt inte bloggade nåt=( För ja va ju sjuk, barnen va sjuk och vi va ute i de sooliga vädret=) Men en hel del läsare bara försvann.... Trist men thats life i guess

Men skriver sen när vi e hemma och barnen lagda=)

Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Singstar e kul!!

2009-04-20 @ 07:28:22
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0