saknad

Saknar Oliver & Josefine så mycke. Men dom ligger hemma i sina sängar och sover sött antagligen=)
Längtar hem till min varma säng=) Längtar efter att få busa, mysa och leka med mina fiina barn.
Har jobbat två nätter nu och sover bort dagarna efter jobb. Så imorrn/senare idag kommer jag komma hem medans dom fortfarande sover och så lägger jag mig och sover. Sen träffar jag dom inte förrän på eftermiddagen, och på lördag åker jag tidigt med pappa till Storebro för att hämta de sista av mina saker och sen städa=) Ska bli skönt att få det ur världen nu.
Jag e en sån "oroande" människa som tänker och oroar mig för mycke all the time hehe

Är lite hungrig nu faktiskt. Tror nog ja ska käka lite.

Ni andra e bara trista och sover hehe (AVIS) Skoja bara=)
Men jag LOVAR att jag ska tänka på er när ja lägger mig imorrn bitti hehe

Thats all for now, men natten e ung så ja kanske skriver igen om ett tag för att ni ska ha riktigt mycke att ta igen imorrn höhö

Jag har för övrigt kollat in hos er alla nu=) Va en del hundra inlägg att kolla hehe men det e gjort nu=)

Nu ska ja äta lite faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Blir en hel del när man inte har hunnit med... Men det e bara kul! :-)

2009-04-24 @ 06:58:15
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0