reklam

Nu e jag reggad på två annonserings program så ja kan ´få in reklam/annonser i min blogg och kanske tjäna en liten slant=)
Men att lägga in det och så tycker ja verkar liite svårt så de kräver hela min uppmärksamhet och koncentration så de får ja göra när barnen sover nån kväll.

Våra planer idag blir att åka ner till stadsparken och möta upp Maria, Josefine och lilla Mathilda=) Så ska barnen leka och vi vuxna snacka=) Oliver och Josefine (inte min dotter då) e typ bästa vänner=)

Ne nu ska ja klä oss och sen fixa lunchen så den e klar till tolv, vi åker efter det.
Nån som vill med ner till stan och leka?

Kram

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja jag om det inte varit för att jag e sjuk och bor för långt borta;) Känner mig lite bättre nu... Hoppas ni får en underbar dag! KRaaaam

2009-04-17 @ 11:56:45
URL: http://Http://esenese.blogg.se
Postat av: Therese

Vilka två sajter förresten?

2009-04-17 @ 12:04:23
URL: http://Http://esenese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0