nostalgi

Nu har jag städat här och det e såå skönt med rent=) Till städningen vart det Grease på hööög nivå så ja har helt ont i halsen nu hehe

Nu viker jag tvätt (skriver bara snabbt nu hehe) och nu lyssnar jag på mina "gamla" idoler Westlife det e en gammal skiva jag lyssnar på och sjunger med i=) Det e nostalgi på så hög nivå hehe
Massa minnen tränger fram när jag står här med tvätten och hör dessa snyggingarna=)¨

Japp jag har varit en sån pojkbands nörd=) Men hur kan man låta bli lixom hehe Det har varit Hanson, Backstreet boys och Westlife. Det två sista har jag sprungit på massa konserter med oxå=)

Nu har jag ingen idol utan tycker om nästan all musik=) Lyssnar på det mesta från "dansband, pop, rock till hmm ja techno" Allt helt enkelt=) Inte för att jag gillar alla låtar som spelas, men det mesta e bra=)
Och sen dansband, det e inte vad det har varit eller vad säger ni? Nu för tiden e det typ poppigare och så=)

Jaja nu ska ja sluta pladdra och bli klar för när ja vikt klart e de duschen och sen ska vi gå ut i solen och köpa lunch och luncha på en filt vid nån lekplats och bara vara och myysa=)

Kommentarer
Postat av: Cila

visserligen sant om de där med dansband.. men att du skulle erkänna att du lyssna på de.. de trodde ja nog inte=) hehe..

O ja vilka minnen vi har från westlife=) hehe

2009-04-20 @ 16:02:44
URL: http://cilaotomas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hanson e fortfarande bra! Westlife é Östra för mig! Dansband e najs, det har jag alltid tyckt :P

2009-04-20 @ 18:00:07
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha... Ja du Minns du Westlife i Danmark???;) 2001 tror jag det var=) Fasen vilka tider=)

2009-04-20 @ 18:19:00
URL: http://Http://esenese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0