kväll

Det har varit en lugn men fullspäckad dag=)

Dom ringde från jobbet och undra om ja ville jobba en natt till och of course sa jag JA
så ja jobbar ons-tors och  tors-fre=) Gött

Va på ica innan och hämtade ett för stort brev som inte gick ner i lådan. Kan ni gissa va de va?
Twilight´s fjärde bok som söstra mi har skickat =) Love u sis.
Jo det där med små brevlådor, eller asså hål i dörren. Det e skit verkligen. Vem som helst kan ju stoppa vad som helst in i ens lägenhet.
VAd tycker ni om dem? Föredrar ni rediga lådor?

Idag åkte jag och barnen med grannen Camilla till hyllinge för hon skulle handla på city gross.
När vi va hemma igen åt vi, sen va vi ute och lekte=)
Camilla och hennes man har oxå varit här uppe på en kopp kaffr=) Som ja skrattat idag hehe

Nej nu ska ja lägga mig och läsa lite=) Sen sova, måste få många timmars sömn så ja e pigg imorrn natt hehe
Har boken och 3 nya filmer i datan så ja har tidsfördriv när de e massa tid över på jobbet=)
Jag e förberedd
Men har ja inte vatt inne hos er ikväll blir det imorrn=)


Gonatt och sov gott kära ni=)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul med paket på posten! Sov så gott du med!

2009-04-21 @ 21:53:46
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Therese

Skratt dag ar behöver man... ler Jag e bottentrött... Riktigt riktigt genomtrött... Hoppas du får en bra dag stumpan! KRam

2009-04-22 @ 06:03:17
URL: http://Http://esenese.blogg.se
Postat av: Cila

ja gillar heller inte såna hål i dörren.. tycker de kan ha lådor där nere.. o får de inte plats inne så sätt dem ute.. men så gillar jag inte vanliga lådor heller egentligen.. för vem som helst kan ju komma o ta post o sånt.. o de är ju inte heller bra.. så ja är lite emellan=) låst låda eller i dörren:)

2009-04-22 @ 18:27:18
URL: http://cilaotomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0