Ingen rubrik

Jag behöver styrka nuuuuu
Ska man behöva be till den där uppe? Nåja, isf får ja ingen styrka eller stöd hehe
Jag e ingen favorit hod "den" hehe Är nog för syndig, eller nåt... Ja e en sån som får en massa olycka och otur. De e nog straff för nåt ja gjort tidigare, men om ja bara kunde komma på vad??!!
Kanske borde hålt igång alla dom kedjebreven om kärlek och livet.

Neeej jag tror minsann inte på kedjebrev, det tar mest bara tid och kostar. Men ibland borde man kanske inte chansa haha

Vad tror ni om kedjebrev??

Dom gånger jag  gjort vad som stått har minsann inte det slagit in som de stått.....

Hmm hur kom man nu in på det då hehe, tänk att man kan fylla ett inlägg med skräp. Eller tankar som bara poppar upp sådär=)

Tvångstankar e en sak ja vill skriva om lite=)

Har ni nån tvångstanke??

Jag har: Måste tex alltid skölja glaset (rena glas asså) i vatten flera gånger innan ja kan fylla med vatten och dricka det. Och om ja ska dricka annat som hälls i glaset vill jag helst blåsa i det, precis som om ja blåser bort damm hehe
Har säkert fler men kan inte bara komma på de så här=)

Nej detta blev ett weeirdo inlägg, men ahr inget annat att dela med mig. (förutom ilska, ledsamhet, och besvikenhet, och de vill ja bespara er=) )

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ibland e det bättre att skriva av sig än att hålla det inne...

Kjedjebrev e kass. Jag brukar bara kasta dom... ^^

Hmmm, kommer inte på nån tvångstanke...

2009-04-26 @ 19:41:46
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0