Godmorgon Måndag

Nu e de ny vecka och nya tag=)
Denna veckan kommer bli så bra (i mina tankar iaf hehe) för Han ska äntligen ta sina saker härifrån så ja får mitt hem tillbaka=) Vilken oxå kommer göra mig gladare i hope

Ja har nu kollat igenom en hel del blogginlägg, så nu e ja ifatt=)
Har vatt uppe sen vid halv åtta tror ja, Jossan vakna då. och inatt va hon med vaken i nästan 2 timmar suck. Men nu e vi iaf rätt pigga efter att ha fått morna sig lite i soffan.
Ska gå och bväcka Oliver sjusovaren nu och inta frulle=)

Fick undan de mnesta här igår så nu kan man röra sig i lghten igen, någorlunda iaf=)
Sorry för att ja inte svarat på kommentarerna,men har som sagt haft fullt upp och träningsvärk i vaderna haha

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Maria

SV:Tack så mycket, Kim är jätteduktig på det här med bloggdesign.



Hoppas ni får en bra dag!

Kram

2009-04-27 @ 10:53:18
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Susan

Tjingelig.



Hua...man hinner knappt med bloggandet då det är så fint väder. Man har att ta igen...haha.



Här har vi storhandlat, städat, varit på 18 månaderskontroll och varit ute idag. Nu är vi helt slut.



Skönt att du får tillbaka dit hem=)



Kramar

2009-04-27 @ 16:44:02
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: ♥ MammaRussin

hej hej...

ja du.. bloglovin.. herregud , idag har jag jobbat och nu har man 100+ och läsa.. hihi..



hoppas det är bra med er iaf.. :) kram

2009-04-27 @ 17:19:45
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0