Utmaning

Blev utmanad av min vän Kerstin (lappmorsa.blogg.se)

Frys

Köttbullar
Kottletter
Korv
Köttfärs
Potatisbullar
Roste bröd
Korvbröd

Garderob

Har 6 stycken så skriver från min bara=)

Byxor
Linnen
Tröjor
Strumpor
Trosor
Bh:ar
Strumpbyxor
Kjolar
SlappTtröjor
Sängkläder

Väska

I min handväska finns
Lypsyl
Tamponger
Penna
Plånbok
Nycklar
Massa busskvitton

Badrums skåp

Tandkräm
Tandborstar
Listerin munskölj
Deodorant
Parfymer
Smink
Hårsnoddar
Klämmor
Nagelsaxar
Pincett
Sminkbortagnings medel
Uppe på skåpet står:
Badsalt
Hårspray
Hårskum
Gele
Hårborstar
Ansikts rengörings kräm/vatten
Tror det va allt hehe

Jag utmanar: Johanna ((Skugg), Susan (eliottsmamma), Linda (Lindy C), Lena (aphrael) och my sis Cila

Så kom igen nu och svara=)


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter skit kul!Bara undrar vart jag ska skriva ner min utmaning någonstans??:)

2008-09-22 @ 22:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0