Lördag

Är det idag så ikväll vid 20. tiden är de exakt en vecka sen vi kom hit med alla våra saker, och vi trivs redan som iskar i vatten. Har kommit iordning med typ allt här, till och med gardiner e uppe=)
Jag har så mycke inspiration till att göra iordning och hålla rent och fint.

Barnen trivs super på dagis och i fredags invigdes Olivers "avd" som heter Skogslyckan, där ska alla 4-5 åringarna vara=)
Annars har de inte vatt så mycke, barnen har lekt ute, vid vattnet, på gården med grannkomisen Josefine.
Dom har unnit varandra snabbt och leker ffint ihop, så de e skönt att ha nån en trappa upp barnen kan leka med=)
Skönt för mig med att ha nån snäll och trevlig vuxen att kunna samtala med ibland hehe

Igår kom Lena ner (Josefines mamma) på kvällen och vi snackade, skrattade och hade supere skoj, drack litta vin och dooleys. Sen blev de lite sjungande och studsande innan hin gick upp till sej och ja la mig..
Så eftersom de blev sent igår och lite föör mycke vitt vin för mig så e jag trött, slö och har en enorm skallebank haha och jag som aldrig e bakis, och då va ja ändå inte FULL igår utan roligt berusad bara *ler*
Men ja gick iaf upp tidigt då barnen vakna, sen har vi myyst inne för de har regnat nästan hela dagen, när de va uppehåll innan så passade vi på att gå bort till Ica en sväng. Jag har till och med lagat midda idag trots man egentligen bara ville köpa nåt hehe men de stod jag emot haha

Nu leker barnen på rummet och ja kikar här lite, snart e de bompa sen eter de e de sängdax för mina sötnosar, sen ska ja lägga in några bilder till på bilddagbokn om ja orkar, sen e de sofffan eller sängen till tv tittande tills ja slocknar, vilket skert kommer hända fort så trött som jag e haha
Ska bara kolla med grannen om dom har nån bra film ja kan låna=) bara skit på tv ikväll

men ha en bra och trevlig lördags kväll alla sötnosar=)

Tingeling


Kommentarer
Postat av: Johanna (Skugg)

Oj, va tiden går fort! :-)

Kul att ni trivs! Ja, ikväll går där mest skit. Ska kanske oxå se en film eller nått! Kram

2008-09-06 @ 18:10:18
Postat av: Kerstin Widerström

Jisses så duktig du har varit! Kan jag få länken till din bilddagbok?

Kram

2008-09-06 @ 19:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0