Fredag

Och idag kommer Otto =) eller vi ska möte upp han inne i vimmerby och käka lunch där inne sen hem till oss.
Igår va ja och storhandlade och gisses va mycke de blev, men ja behövde massasaker man inte köper var mnad, sen fick jag vänta en evighet på taxin suck, men hem kom jag och fick packat upp alla varor så nu e kylen frysen och skafferi. Köpte ny hårfärg med för blev inte nöjd med denna röda ja färgade för två veckor sen..
Sen om vi hinner i dag ska ja och barnen baka monster kakor LER muffins och sockerkaka med karamell färg och smarties=) när dom e bakade kommer de upp foto i min bilddagbok, men som ni vet e den låst till mina vänner så e du ny här och e nyfiken  på min bilddagbok e de bara att säga till så lägger ja till dej=)

Nu ska barnen och jag duscha sen blir klara=) ska åka med bussen tio över elva.

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Kerstin Widerström

Heeej gumman!



Jag vill gärna få tillgång till din bliddagbok!



Ha en underbar helg du med!



Kram

2008-09-26 @ 17:24:59
URL: http://lappmorsa.blogg.se/
Postat av: Johanna (Skugg)

Hoppas helgen varit bra! Det har min varit!

2008-09-28 @ 16:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0